tisdag 21 oktober 2014

All of these stars - Ed Sheeran

It's just another night, and I'm staring at the moon
Det är som vilken natt som helst, och jag stirrar på månen

I saw a shooting star, and I thought of you
Jag såg en fallande stjärna och jag tänkte på dig

I sang a lullaby, by the waterside and know
Jag sjöng en vaggvisa, från vattensidan och jag vet

If you were here, I'd sing to you
Om du var här, så skulle jag sjunga för dig

You're on the other side, as the skyline splits in too
Du är på den andra sidan, där horisonten delas upp i två

Miles away from seeing you
Mil ifrån att se dig

But I can see the stars from America
Men jag kan se stjärnorna ifrån America

And i wonder, do you see them too?
Och jag undrar, ser du också dem?


So open your eyes and see
Så öppna dina ögon och se

The way our horizon meet
Vägen där våran horisont möts

And all of these lights will lead
Och alla dessa ljus vill leda

Into the night with me
In i natten med mig

And I know this scars will bleed
Och jag vet att de här ärren kommer läka

But both of our hearts believe
Men båda våra hjärtan vill tro

All of these stars will guide us home
Alla dessa stjärnorna vill visa oss vägen hem


I can hear your heart on the radio beat
Jag kan höra ditt hjärta, på radions beat

They playing chasing cars and I thought of us
Dem spelar "chasing cars" (jagar bilar) och jag tänkte på oss

Back to the time you were lying next to me
Tillbaka till tiden, när du låg där jämte mig

I looked across and I fell in love
Jag såg över och jag blev kär

So i took your hand, back to lamp lit streets and know
Så jag tog din hand, tillbaka till lampledda gator och vet

Everything leads back to you
Att allting leder tillbaks till dig

So can you see the stars over Amsterdam?
Så kan du se stjärnorna över Amsterdam?

You're the song my hearts beating to
Du är sången mitt hjärta slår till


So open your eyes and see
Så öppna dina ögon och se

The way our horizon meet
Vägen där våran horisont möts

And all of these lights will lead
Och alla dessa ljus vill leda

Into the night with me
In i natten med mig

And I know this scars will bleed
Och jag vet att de här ärren kommer läka

But both of our hearts believe
Men båda våra hjärtan vill tro

All of these stars will guide us home
Alla dessa stjärnorna vill visa oss vägen hem


I can see the stars, from America
Jag kan se stjärnorna, ifrån America

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar