onsdag 23 april 2014

Praodagbok, 23/4-14, Team Sportia

Jag tror att jag för tillfället är bäst i världen på att vika t-shirts och pikéer, vilket jag gjorde hela förmiddagen i stort sätt. Men nu kan jag i alla fall lova mamma att det ligger väl-vikta tröjor i byrån hemma. Om jag orkar vika efter allt jag vikt vill säga...
Dagen går snabbt, jag fick även sopa lite, larma kläder, lära mig kassan och göra i ordning en vägg med nya kläder, sen är det väl ungefär samma jobb som igår.
På dagarna är det inte värst mycket rullians, vilket jag har förståelse till eftersom att de flesta går i skolan eller jobbar.
Frågade mig själv igår, "varför har egentligen affärer öppet på dagarna, just då alla jobbar?", sen kom jag ju på att om alla butiker skulle ha öppet på eftermiddagarna/kvällarna så skulle det vara folk som jobbade då med, så det går inte ihop på något sätt... Kanske bäst att det fortsätter som det brukar ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar