torsdag 3 april 2014

Dumbstruck

I can't say they stole the stars
Jag kan inte säga att de stal stjärnorna

And put them in your eyes, girl
Satte dem i dina ögon, tjejen

I can't say you stopped my heart
Jag kan inte säga att du stoppade mitt hjärta

And i need CPR
Och att jag behöver CPR

I can't really say, "I want you for my birthday"
Jag kan inte riktigt säga att jag vill ha dig på min födelsedag

I've already gone through every cliché
Jag har redan gått igenom alla klyschor


Whatcha say when you fall in love
Vad säger du när du blir kär

Words are never enough
Ord är aldrig tillräckliga

It's all been done
Allt har redan gjorts

It's all been said before
Allt har redan sagt förut

I gotta look for ways
Jag kommer kolla efter sätt

To strike the perfect chord
För att hitta de perfekta ackordet 

Gotta go against the flow
Måste gå i mot strömmen

Break the mold
Bryta formen

But how am I supposed
Men hur är jag menad

To think it up
Att tro det upp

When I'm, dumbstruck
När jag är mållös


Baby, everything is so, overdone
Älskling, allt är så tillgjort

But i guess you really know it when
Men jag gissar att du redan vet det när

Two hearts, beat as one
Två hjärtan, slår som ett

But if I say my love for you
Men om jag säger min kärlek för dig

Grows stronger with each day
Växer sig starkare för var dag

Could you forgive these
Skulle du förlåta dessa

Unspeakable clichés
Avskyvärda klyschor


Whatcha say when you fall in love
Vad säger du när du blir kär

Words are never enough
Ord är aldrig tillräckliga

It's all been done
Allt har redan gjorts

It's all been said before
Allt har redan sagt förut

I gotta look for ways
Jag kommer kolla efter sätt

To strike the perfect chord
För att hitta de perfekta ackordet 

Gotta go against the flow
Måste gå i mot strömmen

Break the mold
Bryta formen

But how am I supposed
Men hur är jag menad

To think it up
Att tro det upp

When I'm, dumbstruck
När jag är mållös

It's all been done
Allt har redan gjorts

It's all been said before
Allt har redan sagt förut

I gotta look for ways
Jag kommer kolla efter sätt

To strike the perfect chord
För att hitta de perfekta ackordet 

Gotta go against the flow
Måste gå i mot strömmen

Break the mold
Bryta formen

But how am I supposed
Men hur är jag menad

To think it up
Att tro det upp

When I'm, dumbstruck
När jag är mållös


Gotta go against the flow
Måste gå i mot strömmen

Break the mold
Bryta formen

But how am I supposed
Men hur är jag menad

To think it up
Att tro det upp

When I'm, dumbstruck
När jag är mållös


Ord:

dumbstruck - mållös
cliché - klyscha
overdone - överskattat/tillgjort
unspeakable - avskyvärd


Summary:

The song is about a boy and a girl, they are in love with each other. But when she tell him a lot of good things and compliments he can't tell them back. Because she is so perfect, he doesn't find any words to describe her, he's dumbstruck.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar