fredag 16 maj 2014

Engelska - läsprojekt

Jag tycker att jag har tagit mitt ansvar bra, detta ger en bra möjlighet till att jobba om saker man är intresserad av. Då lär i alla fall jag mig bättre.
Det att man ska redovisa både muntligt och skriftligt tycker jag också var bra då man fick varierad träning.

Jag har blivit bättre på olika grejer, talandet utvecklas jag i varje gång jag pratar, och det som har blivit bättre är nog mest att det gör inget om man säger fel, man förstår ändå, mitt talande, skrivande och läsande har blivit mycket bättre bara denna terminen.

Att jobba mer under eget ansvar är bra tycker jag, för att jag själv vet att jag kan ta det. Men sen kan det bli en negativ grej för dem som inte tar eget ansvar, just att dem kanske sitter och slöjobbar. Sen är det ganska svårt att veta vad man ska göra också varje gång, liksom komma på nytt så att det blir en utmaning när man väl har lärt sig en grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar