fredag 15 februari 2013

Bokupgift v. 7

Jag har kommit till att dom håller på att åka buss eller lastbil typ överallt och ingenstans. Hassan och hans pappa hur stuckit.. Jag har inte inte läst så mycket sen sist.

Bilden visar när dom var på drakeflygartävlingen. Ett starkt vänskapsband i mellan rika och fattiga, vänskap, just det, jag gillar att Hassan var Amirs bästa kompis trotts att Hassan var deras tjänare. Fast sveket var stor och jag hoppas att dom kommer träffas igen, för jag tycker att sådan vänskap inte ska förstöras av en sådan grej.

2 kommentarer:

  1. Bra! Men det finns ingen rubrik!! Jag fattar inte riktigt det med lastbil vart dom åker ingenstans. MEn den var brao! :)

    SvaraRadera
  2. Du har stor bokstav och punkt och du skriver bra :)
    Kopplingen mellan bilden och text är jätte bra. Du kanske inte variera ordvalet så mycket men det är ändå bra:) Du förväxlar bra mellan personligt och allmän.

    SvaraRadera