onsdag 4 juni 2014

Oavslutade meningar

Jag beundrar folk om vågar följa sina drömmar utan att bry sig ett skit om vad andra tycker.

Det är nog bara jag som ibland tror att folk kan se mina tankar i en tankebubbla över mitt huvud.

Jag är rädd för framtiden.

Alla borde inse att alla är fina precis som dem är.

Vänskap kan vara bättre än kärlek.

De som känner mig väl tycker nog att jag är en annan person än dem som inte känner mig väl.

Om jag fick bestämma så skulle jag ta bort alla kroppsideal och samhällskrav om hur man ska se ut, jag tycker att man får se ut som man själv vill utan att få en massa förutfattade meningar.

Mod är när man vågar göra nått man verkligen vill utan att bry sig om vad andra tycker.

När jag får beröm så är jag väldigt dålig på att ta det, fast jag egentligen tar åt mig.


____________________

Mod är att våga stå för sin åsikt och inte vika sig för grupptryck.

Alla andra borde våga tycka och tänka och våga stå för sig själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar